wtorek, 3 września 2013

The Sims 3

Kolejny dom na plaży nad morzem. Szczerze mówiąc należy on do moich ulubionych, może dlatego, że uwielbiam morze :) :). Właśnie dlatego lubie Simsy, że czasami można przenieść się do zupełnie innego świata wcielać się w naszych Simów i żyć tak jakby chciałoby się żyć, ale tylko na chwilę bo nie można zapomnieć o normalnym CUDOWNYM I REALNYM życiu :) "BO PRZECIEŻ TAK KOCHAM ŻYCIE" :).


























II wersja tego domu która nie przypadła mi do gustu bo wygląda bardziej jak pensjonat albo jakiś dom wypoczynkowy, ale przyjmijmy, że jest to wersja dla rodzin wielo-wielo-dzietnych albo po prostu lubiących bardzo przestrzenne wnętrza ;).


 








_____________________________________________________________________

"Móc cofnąć czas, ale nie dlatego, żeby coś zmienić, ale po to, by przeżyć to jeszcze raz... "

____________________________________________________________________

1 komentarz:

  1. WOW. Także interesuje się projektowaniem i tak jak ty buduje w simsach. Szczerze, to uważam, ze budowanie domy to najlepsza część gry. :3
    Uważałam, ze moje domy są ładne, ale jak zobaczyłam Twoje... Nienawidzę tego momentu kiedy widzę prace kogoś zdolniejszego i moja samoocena spada w dół.
    Ten poprzedni dom jest wręcz genialny!!!! Ja zawsze szaleje i buduje domy z masą ogromnych sypialni, których mi się nie chce dekorować. Ty zaś robisz wszystko tak, jak ja bym chciała.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń